Нещодавно відбулося засідання міської творчої групи вчителів англійської мови"Предметно-мовне інтегроване навчання(CLIL)" під керівництвом Української Г.В.
Познайомилися з новітньою методикою викладання різних предметів англійською мовою.
Ключові принципи підходу предметно-мовного інтегрованого навчання базуються на двох основних поняттях - «мова» і «інтеграція». CLIL умовно ділять на hard CLIL і soft CLIL. Hard CLIL означає, що будь-який шкільний предмет може проходити англійською мовою (за умови, що він є L2 для учнів). В ході такого уроку учні досліджують географію, літературу, біологію, фізику або навіть спортивні ігри за допомогою іноземної мови. Викладачі англійської мови використовують soft CLIL, їх завдання полягає в зворотному: вивчити іноземну мову використовуючи теми і матеріали з інших предметів.
Вчителі БМЛ Голубова Л.М., Українська Г.В. та Петраш С. А. презентували фрагменти своїх уроків фізики, географії, образотворчого мистецтва та математики.
Заняття пройшло в цікавій ігровій формі та невимушеній атмосфері.
Відчула себе учнем. Сама собі заздрю. Корисно! Цікаво! Круто!
Познайомилися з новітньою методикою викладання різних предметів англійською мовою.
Ключові принципи підходу предметно-мовного інтегрованого навчання базуються на двох основних поняттях - «мова» і «інтеграція». CLIL умовно ділять на hard CLIL і soft CLIL. Hard CLIL означає, що будь-який шкільний предмет може проходити англійською мовою (за умови, що він є L2 для учнів). В ході такого уроку учні досліджують географію, літературу, біологію, фізику або навіть спортивні ігри за допомогою іноземної мови. Викладачі англійської мови використовують soft CLIL, їх завдання полягає в зворотному: вивчити іноземну мову використовуючи теми і матеріали з інших предметів.
Вчителі БМЛ Голубова Л.М., Українська Г.В. та Петраш С. А. презентували фрагменти своїх уроків фізики, географії, образотворчого мистецтва та математики.
Заняття пройшло в цікавій ігровій формі та невимушеній атмосфері.
Відчула себе учнем. Сама собі заздрю. Корисно! Цікаво! Круто!
Немає коментарів:
Дописати коментар